Hårdekorationer

2014-03-12 @ 15:20:21 / Utrustning
Hittade alltså dessa på glitter, perfekt och precis det jag ville ha! simpelt men snyggt, inte för mycket krimskrams utan lite diskret. Kör på pärl och swarovski temat då rbs pannband också är det och i samma vita färg. Gjorde en väldigt slarvig donut bara för att se hur pärlorna ser ut på, när jag tävlar så ser den bättre ut och sitter hårdare, använder även ett hårnät i samma färg som håret som håller det på plats då jag är lite uppklippt. Var tvungen att testa med hjämen också! Tycket det blev jätte snyggt! vad tycker ni? 
 
 


Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

Svar: de kan jag göra :)
Evelinn Åkerman

2014-03-12 @ 15:54:41 / http://www.elsamohras.blogg.se
Postat av: Tilda

Supersnyggt! :)

Svar: tack så mycket! det tycker jag med :D
Evelinn Åkerman

2014-03-13 @ 20:30:22 / http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: