Onsdag

2014-03-12 @ 11:50:15 / Vardag
Hallå allihopa! Sitter i skolan och har precis hade lunch efter två timmars hårdträning, först ett lättare medicinboll-pass sen ett super hårt cirkelpass så nu är jag trött. 

Har bara en lektion sen slutar jag då ska jag hem och rida min rb. Fick ändra om i planeringen då rb blev vaccinerad igår så ska han bara skrittas idag, tråkigt för jag hade planerat dressyrträning. Imorgon får han gå lite lättare men inte bli svettig. Får försöka utnyttja den lilla vilan som blir och göra skolarbete istället, har en del att komma ikapp med, är inte så ofta i skolan utan jag kommer och går lite men det är för att jag verkligen inte trivs i min klass. Sitter själv på rasterna, i klassrummet och i matsalen. Har självklart andra vänner i skolan men det är svårt att umgås med dom då vi inte har raster ihop alltid.. Så jag vantrivs verkligen är inte så kul att vara här men försöker stå ut. 

Så igår va jag ut och åt på Jensens med mina två bästa vänner sen högstadiet! Så himla mysigt och gott 


Köpte även hårdekorationer till donuten inne på glitter som jag tänkte visa er när jag kommer hem! Så fint. 
 


Postat av: Alva

Vad tråkigt att du inte trivs. :( Vad är anledningen?

Svar: usch.. finns så många..
Evelinn Åkerman

2014-03-12 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: