Mitt tävlingsträns

2014-11-29 @ 11:39:00 / Utrustning
Näst på tur blev mitt tävlingsträns som just nu bara samlar damm och får vänta till våren för att få se dagsljuset igen, viktigt att hålla det frächt även fast det inte används. Det blev så fint efter en puts med balsamet som jag fått sponsrat (ni hittar det här
 
 
 
Jag hade bara tänkt smörja på mina träningstövlar sen har sadel, träningsträns, träningsstövlar, tävlingsträns och tävlingsstövlar fått testa balsamet och då ska jag utvärdera när jag sett resultatet och då ska ni få ta del av den!
 
 


Postat av: Marica

åh jag är extra svag för nosgrimmor med lack, sååå snyggt!!

Svar: Ja det är riktigt läckert!
Evelinn Åkerman

2014-12-03 @ 12:57:34 / http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: