Tänk en gång extra

2014-11-09 @ 17:19:00 / Vardag
Vet att jag sa till er för nån dag sen men jag måste bara ta upp det här också. Kommer ni ihåg när Lina red RB? Då la jag upp en film på eran begäran. Såklart kommer det en lustigkurre som ä ute efter att vara elak och skriver typ att det ser mycket bättre ut än när jag rider och att jag är sämst o sådär. Tack liksom, men hur tänkte du där?

Tror du att jag skulle låta någon annan rida då för att det ska se sämre ut? det var väl inte det som var meningen utan meningen var att en duktig ryttare skulle få rida och känna på honom och förhoppningen var att hon skulle plocka fram något i honom som hon tydligen lyckades med enligt din kommentar. Det är klart jag inte är lika duktig som henne och därför låter jag henne rida honom för att kunna åstadkomma det jag själv inte kan, annars skulle jag väl låtit nån nybörjare fått gjort det så jag skulle framstå som duktig.
 

Ja ibland undrar jag verkligen hur vissa tänker och vad tjusningen är i att försöka såra mig, dessa personer lyckas inte utan framstå mer i mina ögon som okunniga och patetiska.
 
tack för mig.
 
 


Postat av: Julia Forsbacka

Haha, folk är ju knäppa...

Svar: Hehe
Evelinn Åkerman

2014-11-09 @ 18:50:34 / http://forcebacka.blogg.se/
Postat av: Lina

Men vilken tråkig kommentar. Ta inte åt dig, kram

Svar: Ja du vet ju hur det kan vara.. Nej inget att bry sig om! Kram
Evelinn Åkerman

2014-11-10 @ 21:00:45 / http://www.finest.se/liinadolk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: