Var har du varit Evelinn?

2014-11-21 @ 13:36:31 / Vardag
Jag är tillbaka efter en kort oplanerad bloggpaus, kände att jag behövde det för att återfå inspirationen och orken till bloggen. Vilket faktiskt hjälpte, nu har jag nya ideér och tankar som jag vill dela med er. Tänkte sitta och skriva ner dom ikväll och under hela helgen hålla mig sysselsatt med det, jag hoppas ni inte blivit allt för besvikna när ni kikat in här och det har varit helt tomt men nu är jag tillbaka och här för att stanna. Vill tacka för att ni hållt statistiken jämn hela veckan chockerande nog det betyder väl bara en sak, att ni vill läsa mer av mig!
 
Nu ska jag ut och ta en uteritt ihop med min mamma och bara ha det trevligt. Önskar er en fin fredag så hörs vi lite senare!
 
 
 


Postat av: Divorce your horse

Så vacker bild!

2014-11-21 @ 16:02:44 / http://divorceyourhorse.blogg.se
Postat av: Juli

Kul att du är tillbaka. Jag har saknat dig och RB :)

2014-11-21 @ 20:50:00 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: