Godmorgon

2014-09-28 @ 10:26:52 / Vardag
Söndag. Ångest. Långhelgen är slut. Imorgon börjar jag 7.50 i köket och då är det fullt fokus som gäller för då har vi restaurangen öppen och ska servera gäster för första gången på riktigt. 
Men idag ska jag försöka njuta av ledigheten och därför är jag uppe i tid! För nu ska jag hoppa i ridkläderna och gå ut för att snabbt fixa stallet sen upp och rida en sväng på min fina Rb. Därefter duscha och göra mig iordning för sen ska jag och Micke in till Örebro, äta lunch på Jensens och därefter gå på stan och shoppa lite. Behöver nya träningskläder, smink, höst/vinter jacka, skor och väska så vi får se vad jag hittar helt enkelt. Men idag är det våran dag för idag var det 1 år och 10 månader sen vi blev tillsammans så kvällen ska spenderas hemma hos honom med massa mys!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: