Horse guard boot covers

2014-09-25 @ 11:52:00 / Utrustning
Amanda var först ut med att gissa vad jag fått med mig för något spännande hem. Det var alltså två par boot covers från Horse Guard, förstod inte hur hon kunde se det så snabbt! Mamma skickade liknande bild till mig och jag fattade inte alls vad påsarna innehöll hehe.
 
Igår testade jag dom iallafall och jag hann bilda mig en uppfattning.
Vill ni att jag ger er en utvärdering?
 
 


Postat av: Lina

Ja, en utvärdering skulle vara kul! :)

Svar: kommer! :D
Evelinn Åkerman

2014-09-25 @ 15:21:51 / http://linaoshandy.blogg.se
Postat av: Amanda Hellman

Dom verkar så smidiga!! :D

Svar: De är dom!!
Evelinn Åkerman

2014-09-27 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: