Lilla svarta boken

2014-09-09 @ 15:53:27 / Planering
Om man tränar och satsar så tycker jag att det kan vara bra att skriva ner från pass till pass så man lätt kan gå tillbaka och kolla vad man gjorde och hur man löste olika situationer, kan vara bra att ha det nedskrivet, just av den anledningen så bloggar jag, gör man inte det kan det vara bra att ha en ridbok! Samma spår är våran ridlärare i skolan inne på och har nu gett oss böcker att anteckna i, planera och utvärdera. För mig är det väldigt lätt som har min blogg jag skriver allt i, kan bara i stort sätt skriva av och ner i blocket och så lämnar vi in dom en gång i månaden så hon får se vad vi gjort. Väldigt bra! 

Såhär ser min bok ut, har piffat den med en bild sen kommer höstens planering och mål därefter vecka för vecka samt utvärderingar.


Här kan ni läsa lite kort vad vi träna på igår och hur det gick, om ni kan läsa min taskiga handstil såklart ;) 



Postat av: Alva

Jag tycker du skriver jättefint =)

Svar: haha nämen å tack!
Evelinn Åkerman

2014-09-09 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: