Utvärdering September

2014-09-29 @ 19:55:04 / Vardag
Här var målen för september: 

  • Befästa skolorna ännu bättre.
Dom är faktiskt riktigt bra, nöjd här med mitt jobb nu gäller det bara att fortsätta traggla och hitta ännu mer styrka för att kunna rida dom med med gest.
  • Kunna göra klockrena enkla byten utan att han stressar upp sig, går ur form eller stänger av.
Klockrena är dom inte, men han stressar inte upp sig längre utan han är coollugn, dock kan han gå ut form men jag rider han hellre öppen än att han krullar ihop sig och dyker ner i avbrottet.
  • Träna program - LA P:1
Har bara hunnit träna 2 gånger men vi tar med oss det in i nästa månad och jobbar vidare med det!


Känns som jag satte upp bra och realistiska mål, inget av dt ovanstående var bra då men nu är det faktiskt jätte bra och vi är bara 2 veckor ifrån debuten. 
 
 


Postat av: Olivia Gustavsson

sv. yes det ska jag! Men det är inte så värst långt ändå, 14-15 mil :)

2014-09-30 @ 05:53:03 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Annika

Fin häst!

Svar: Tack snälla!
Evelinn Åkerman

2014-09-30 @ 17:44:20 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: