Veckans bloggläsare

2014-09-14 @ 09:21:00 / Vardag
Förra veckans bloggläsare är korad och det är söta Ida Lindemann som har visat sig vara väldigt aktiv här på bloggen vilket är jätte kul och det ska såklart hyllas och belönas. Jag vill att alla kikar in på Idas blogg, den är jätte bra och hon har två söta små ponnysar som jag gillar att läsa om och det lovar jag att ni kommer göra också! 
 
Idas blogg
 
 
 
Berätta lite kort om dig själv: 
Jag heter Ida, är snart 13 år. Jag älskar att fotografera och hästar är såklart objektet ;) nej men jag vet inte riktigt haha, jag är typ en helt vanlig tjej kan man säga.. 

Berätta gärna om din häst: 
Lara: köpte henne i mars förra året som 4 åring. Hon hade endast haft sadel på sig och ryttare någon enstaka gång på ryggen. När jag började utbildningen med henne upptäckte vi att vi var tvugna att ta hjälp, där träffade jag även en ny kompis. Hon hjälpte mig att utbilda Lara och håller även på att hjälpa mig att utbilda min andra ponny, Ikaros nu. Jag och Lara har ännu inte hunnit så mycket på tävlingsbanan, just nu satsar vi bara på att leverera stadiga rundor i LD och LC för att sedan kunna sälja henne. (Hon är en B-ponny och jag kommer snart att växa ur henne)
Ska jag berätta om Ikaros också så kommer detta bli hur långt som helst hehe... Men jag han berätta att han kommer från samma stuteri som Evelinns gamla ponny Acrobat kommer ifrån. :)

Vad har du för mål med ridningen?
Det vet jag faktiskt inte.. Jag skulle gärna vilja sätta en nolla i LB med Lara innan året är slut.

Hur hittade du till bloggen och vad var det som fick dig att stanna? 
Jag tror det var för att jag hittade din instagram på utforska en dag när jag inte hade något att göra, sedan blev jag bara fast. Älskar att det är så varierade inlägg och så mycket nya bilder hela tiden, aldrig samma bild.

Hur länge har du läst enewe.se och vad gillar du med bloggen?
Det har jag ingen som helst aning om, i början tittade jag bara in ibland, men nu läser jag bloggen dagligen. Kanske ett halvår eller dylikt? Älskar att det är så varierade inlägg och så mycket nya bilder hela tiden, aldrig samma bild.
 

Nästa vecka dras en ny bloggläsare! Vill du ha chansen att bli framlyft på min blogg så är allt du behöver göra att läsa aktivt och lämna kommentarer efter dig under veckans gång så kan det bli din tur nästa gång!


Postat av: Ida Lindemann

Tack så jättemycket igen! :D

Svar: Tack själv!
Evelinn Åkerman

2014-09-15 @ 14:17:16 / http://Idalindemann.blogg.se
Postat av: Hannah

OMG älskar din blogg ju C:

Svar: ååh va kul <33
Evelinn Åkerman

2014-09-15 @ 20:49:47 / http://epichero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: