Analys

2015-02-24 @ 17:52:00 / Queen P
Jag har analyserat ritten i söndags ihop med protokollet, film och bild är ju jätte nöjd med vår insats och allt men det finns ju såklart saker som vi kan göra bättre. Jag är nöjd över att jag följde planen på framridningen och med resultatet av framridningen, jag är nöjd över att jag kom ihåg programmet och red nogranna vägar samt ut i alla hörn precis som jag tränat på, jag är nöjd över att jag hantera vår lilla miss vi hade i slutan och red vidare utan att hänga upp mig på det. Det jag kunde gjort bättre var att sätta lite mer tryck i henne, jag kan tycka att jag körde lite på säkerhet och därav kom inte de jätte höga poängen. Men samtidigt om man safear så vet man ju att det blir bra, men om man utmanar sig själv att tänja på gränserna kan det antingen bli pannkaka eller hur bra som helst och jag måste våga tänja och våga utmana oss om jag vill nå ännu högre och då kanske jag måste räkna med ett bakslag nån gång. 
 
Jag borde ha tagit upp henne ett snäpp i formen, det var inget som domaren påpeka men jag har tränat så och jag tror det hade blivit ännu bättre kvalité på rörelserna om jag gjort det.
Sen måste jag skälla lite på mig själv då jag tyckte jag slarva med mina händer, de har varit jätte bra på träning och ni som har följt mig ett tag nu vet ju att jag fått jobba jätte mycket med dom. Borde haft kortare tyglar och händerna bättre på sin plats, det är det första jag ska tänka på till nästa gång!
 
När blir då nästa gång? Det tar jag i ett annat inlägg!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: