Utvärdering Februari - Queen

2015-02-27 @ 18:06:57 / Queen P
  • Jobba med vänster öppnan då den är lite sämre och då hon gärna lägger sig i sin kadenstrav som visserligen är frän och härlig att se på men öppnan måste ha mer flyt och göras på rätt sätt.
- Den har vi jobbat mycket med tycker jag och jag anser inte att det är något problem längre om jag bara rider rätt in i öppnan.
  • Tänka framåt i varje övergång så det inte blir tvärnit.
- Fortsätter jobba med detta men det är något som jag tänker på och tränar på, det blir bara bättre och bättre!
  • Få fram handen mer på tygeln samt inte hålla in henne för hårt då hon lätt blir bakom lodplanet.
- Detta har jag jobbat jätte mycket på och jag tycker det blivit bättre, har också läst i kommentarerna att ni tycker samma så det är ju jätte bra. Men ibland glömmer även jag bort mig.
  • Träna in MSV C:1an samt göra en bra tävlingsdebut där jag känner att jag inte kunde gjort bättre ifrån mig!
- Medelsvår C:1 sitter som ett smäck, även fast det tog sin lilla tid så red jag klockrent på tävlingsdebuten och jag känner nog att jag inte kunde gjort bättre ifrån mig då men att vi alltid kan förbättra oss och bli ännu bättre nästa gång. 
 
Nöjd med februarimånad!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: