Hästlycka

2015-01-02 @ 16:56:00 / Vardag
Jag vill varmt rekomendera er att annonsera på den nya fräscha annonsplatsen Hästlycka.se, jag har själv använt mig utav det och gillar verkligen designen, upplägget och nytänkandet på sidan. Det är också kul för det är samtidigt en samlingsplats för alla hästintresserade där man kan läsa bloggar, kolla på roliga klipp eller fynda utrustning. 
 
Det jag gillar är om man söker något så kan man väldigt lätt kryssa i vad det är man söker allt ifrån ålder, prisklass och utbildningsnivå vilket gör det ännu enklare att hitta rätt! Jag kollar ofta Hästlycka för att se om någon fin dressyrhäst trillat in.
 
Gilla Hästlycka på Facebook eller tagga dina instagrambilder med #hastlycka så dyker dina bilder upp på bildväggen!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: