Morgonfodring

2015-01-11 @ 06:30:00 / Vardag
Godmorgon på er ni som är vakna, är uppe med tuppen och ska snart gå ut till stallet. Idag har jag lite planer för förmiddagen så det gäller att jobba effektivt så kan jag vila sen när jag kommer hem igen.
 
7.00 Fodra
Mocka göra iordning för kvällen 
9.30 Rida RB
10.40 Åka till Kumla
11.30 Provrida en storhäst!

Det är min dag det. Ni kanske är nyfikna på hästen? Det är ett sto som tävlat MSV C, kvalat till MSV B som står här i Kumla, är inte så jätte långt från mig så vi ska åka till Rosenlunds ridhus och så ska jag prova henne. Funkar det så kanske jag kommer rida henne några gånger i veckan samt tävla henne iår. Det är tanken iallafall men först måste vi ju se om vi passar bra ihop för det är ju det viktigaste.

Blev ju uppmanad av Emelie när jag var på Brolöten att rida så mycket storhästar jag kunde även här hemma så jag fick kontakt med två tjejer, båda i kumla som ville ha lite hjälp. Så imorgon åker jag och provrider häst nr 2, en jätte fin valack! Vem vet, funkar det med båda ja då har jag tre hästar att hålla igång vilket är jätte kul men då är det ännu viktigare med all planering och att få tre hästar, skola, pojkvän och vänner att gå runt.
 
Men det är ju det här jag vill!
 


Postat av: Isabelle Johansson

Riktigt kul ju :D

2015-01-11 @ 10:03:58 / http://isabellejohansson.se
Postat av: Julia Forsbacka

Vad roligt! Hoppas det går bra! :D

2015-01-11 @ 11:11:08 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: