Stort intresse!

2015-01-20 @ 19:36:00 / Tävling
Snacka om intresse! När jag red årets sista tävling i Motala så var vi 3 ryttare i LA P:1 klassen kat. D och nu i Katrineholm är vi hela 25 st! jag tror aldrig jag ens varit med i en klass med så många starter, rekord tror jag har varit 19. Jätte kul med ett sånt stort intresse. Jag vet ju sen erfarenhet att det är många starter i början på året därför bör man lägga sina tävlingar där men samtidigt så tror jag nånstans att det är en påverkan av den förhöjda ponnyåldern. Tror inte ni?
Min vän Emmy ska dit med sin Peppe, ni vet han jag hade här i somras? (bild) (film) de har gått ett år som storhäst men kan nu tack vare 20-årsgränsen rida ett år som ponny. Jätte roligt att träffa dom på banorna igen!
 
Det är ett tufft startfält men som sagt vi åker dit för att tävla mot oss själva och kunna komma runt banan utan några stegringar eller bockningar som det brukar kunna bli på årets första tävling...
 
 


Postat av: Robex Lundgren

fin häst

Svar: Tack!
Evelinn Åkerman

2015-01-20 @ 20:15:04 / http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

Tänk vad kul det hade varit att starta om alla var i en klass, då hade det verkligen blivit en stor klass! :D Hoppas det är många från grupp 2 som är anmälda :)

Svar: jaa verkligen! men nu blev vi ändå 13 st och det är inte fyskam :)
Evelinn Åkerman

2015-01-20 @ 20:27:40 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Maja

Gud så kul! :D

Svar: Verkligen!!
Evelinn Åkerman

2015-01-20 @ 20:43:17 / http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Vendela❤️

Allt kommer ju gå super❤️ Älskar er & Lycka till❤️

Svar: åh stor kram till dig!! <3 tusen tack<3
Evelinn Åkerman

2015-01-21 @ 01:18:05
Postat av: j

Är nästan alltid mycket folk nu när det inte finns några andra tävlingar att åka på, och det är väldigt roligt när man får lite mer och annan konkurrens! :)

Svar: ja precis :)
Evelinn Åkerman

2015-01-21 @ 15:21:44 / http://juliastegfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: