Träning på torsdag

2015-01-13 @ 15:59:00 / Vardag
Som ni kunde läsa er till i min veckoplanering så ska vi alltså dressyrträna på torsdag för första gången det här året för min tränare. Senaste gången var i höstas sen åkte vi till Brolöten bara och tränade och kort därefter gav jag en vintervila och nu känns det som att vi är på gång igen och då är det dags att ta hjälp av tränaren min. Måste också rådfråga henne om hon tycker att vi ska ställa upp i Katrineholm den 1/2.
 
Min vän och samarbetspartner Sophie Vikergård, Sophies foto, ska med mig till träningen och fota lite så jag hoppas att jag kan bjuda på fina och kvalitativa bilder sen. 
 


Postat av: Alicia

Vad kul, alltid utvecklande att checka av och ta hjälp av en duktig och erfaren! Lycka till! :)

Svar: Så sant! tack :)
Evelinn Åkerman

2015-01-13 @ 17:58:39 / http://www.dressagelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: