Skön start på dagen

2015-06-03 @ 13:37:04 / Vardag
Har börjat dagen på bästa sätt, först en uteritt med bästa Rb följt av ett skönt gympass. Just nu sitter jag i datasalen och skriver på min tenta i drycker och alkohol, nu är det inte mycket kvar när den är inne så är det bara en enda uppgift kvar och det är en samhällsuppsats som ska in på fredag sen kan jag äntligen säga att jag är klaaaaar!
 
Nästa vecka i skolan är riktigt chill, på måndag åker vi till liseberg med klassen, tisdag och onsdag är vi lediga, torsdag börjart jag 11 och då bjuder våra lärare på pizza sen på fredag jobbar jag halvdag och serverar studenterna sen kan jag äntligen säga att jag har sommarlov.
 
Ska ta vara på all tid jag har kvar med Rb ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: