Vill du blogga här?

2015-06-02 @ 15:04:44 / Vardag
Så jag tänkte att jag vill ha in lite mer åsikter på bloggen igen men eftersom jag är helt dränerad på egen motivation så tänkte jag ta hjälp av er! Ta chansen och få skriva ett inlägg på min blogg. Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar med ett ämne som ni vill ta upp och lämna er mejladress så kontaktar jag dom 1-3 bästa som kommer få skicka in ett gästinlägg som publiceras här på bloggen, kul va?! 
 
Lite tips för att fånga mitt intresse: 
Saker som hör hemma i "temat" på min blogg, alltså hästrelaterade åsikter/tankar
Inlägg som skapar reaktioner och väcker diskussioner - något som "rör om i grytan" lite.
Inlägg kopplade till min blogg eller mig - kanske berättelser från er som finns i min närhet? 
 
Nu kör vi! :D
 
 
 


Postat av: Julia

Jag skulle vilja skriva ett inlägg om den eviga avundsjukan som cirkulerar inom ridsporten, då det är något som jag själv ofta blir utsatt för. Förstår även att det är något som du får tacklas med och därför vore det roligt att kunna skriva ett inlägg från flera infallsvinklar ;)

2015-06-02 @ 15:15:11 / http://nouw.com/jsherhold
Postat av: Fanny

Jag skulle vilja skriva ett inlägg om skillnaden mellan en ryttare som är medlem i en familj med stor hästgård och fått bättre förutsättningar än många andra enda sedan de var små gentemot de som inte fått det, lite om skillnader/likheter där emellan samt hur det påverkar ens karriär osv :)

2015-06-02 @ 16:54:17
Postat av: Malin

Jag skulle vilja skriva ett inlägg om hur "vanliga" människor ser på oss hästmänniskor med rubriken "Hästmänniskor är galna". Kommer även ta upp hur mycket hästarna betyder för oss, men att det kommer ingen utomstående att förstå. För relationen vi har med hästarna går inte att beskriva för någon som aldrig har upplevt det.

Jag har även skrivit ett inlägg som ligger i utkastet på min blogg (har inte publicerat det än). Dock kanske det är lite för "privat", eller alltså jag pratar endast från mitt perspektiv. Det handlar iaf om att jag ska ta vara på varje tävling jag har kvar med min ponny, då det här troligtvis är vårt sista tävlings år. Så jag ska sluta sätta för hög press på oss och istället fokusera på att ha roligt! :)

Svårt att förklara dom på ett bra sätt. Men om du vill kan jag mejla dig mina inlägg om du vill läsa dom. Hör av dig i så fall :)

2015-06-02 @ 21:10:06 / http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag skulle vilja skriva ett inlägg om Ridksoleryttare, att vi också kan ta oss till toppen. Vi gillar hästar och älskar ridsporten exakt lika mycket som de med egna hästar!
Min mejl: [email protected]

2015-06-02 @ 21:31:59
Postat av: Pim

Jag skulle vilja skriva ett inlägg om alla fördomar jag hör ofta tillexempel på tävlingar och folk som kommentera på min blogg. Detta får mig att inte häller våga gå vidare i klasserna. Tycker verkligen inte detta är kul!
Kramizar Pimzan

2015-06-02 @ 22:42:45 / http://nouw.com/pimstellansson
Postat av: Jennifer Lindkvist

Jag hade skrivit om travhästarna, varför "ridfolk" som suttit på vanliga ridhästar klankar ner på dem som har travhästar och drar alla efter en kant. Har det med erfarenhet att göra? Har de haft EN och den inte klarade av det? Har det med deras tävlandet på travbanan att göra? Går dem sönder? Sen hade jag skrivit till om skillnaden mellan ridfolk travfolk, det finns så otroligt mkt som båda sidor skulle ha nytta av från varandra. [email protected]

2015-06-03 @ 14:12:00
Postat av: Linnéa

Min kommentar hör inte till ämnet, men måste baa berömma din ponny, och din otroligt fina ridstil! Kram på dig!

2015-06-11 @ 23:53:38 / http://linneaklasson.blogg.se
Postat av: mathilda brett

hej!
jag skulle vilja skriva ett inlägg om mobbing, alltså att kill ryttare blir mobbade. har själv en pojkvän som rider. vi rider i samma stall och vi båda har sköthästar , så v rider ut tillsammans och OJ vad bra han rider! han ska sluta rida nästa termin , för han blir jätte mobbad på hans skola. dom kallar honom hästbög bla. jag har flera andra killkompisar som HAR ridit. men slutat på grund av hatet. inte okej. har skrivit om detta på min egna blogg , eftersom att min blogg är inriktad på livet och åsikter.
kraaam

2015-06-19 @ 16:45:23 / http://baraminasikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: