Mördarövning

2015-03-21 @ 12:04:37 / Personlig träning
Tänkte jag skulle göra något jag aldrig gjort förut och tipsa om en övning som du kan göra hemma med din egna kropp som belastning. Denna lärde jag min kompis Jennie som ni kommer se på filmen och den är tyngre än man tror.
 
Börja med att lägga dig på rygg med benen lite lätt böjda. 
Gå sedan upp och ner med rumpan, vi har valt att köra 20 gånger men man kan såklart öka eller minska, noga med att du spänner rumpan när du är längst upp.
Efter 20 gånger så stannar du högst upp i en statisk position 20 sekunder.
Avsluta med att i din position röra knäna från öppet till stängt.
 
Detta tar ordentligt i rumpmusklerna och insida lår men även resterande ben.
 
Man förstår om man kollar på filmen.
Filmen är snabbspolad för att det inte ska bli så långrandigt
 
 


Postat av: Anonym

Testade igår fyfaaaan va jobbig!! Du borde varnat för träningsvärk ;)

2015-03-22 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: