70,67% och vinst!

2015-05-10 @ 00:28:32 / Vardag
Två vinster fick följa med hem idag!

En otroligt rolig dag ihop med trevliga människor, bra väder och fin ridkänsla Queen har varit såååå pigg speciellt på ärevarvet hon verkligen laddade och det var kul att se henne så glad! 
Jag har turen att få otroligt fina bilder från min vän Josefin som fotade under hela dagen, samt bilder som mamma fotade och film som jag ska visa er imorgon ihop med lite text. Men först ska jag ta en god natts sömn och en lång sovmorgon. Micke kom precis med mat från McDonalds, så perfekt just nu! 

Godnatt 





Postat av: Ingbritt Ekman

GRATTIS!

Ska bli spännande att se kort o film. Ja ärevarv, det gillar hon :-)

Svar: tacktack! :D många fina bilder blev det.haha jaa och fler ärevarv ska det bli ;)
Evelinn Åkerman

2015-05-10 @ 08:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: