Dagens resultat

2015-05-16 @ 23:03:00 / Queen P
Nu har jag äntligen tid att berätta om dagens start, Queen var inte lika superladdad som i Askersund och tur var nog det! Red fram länge och lösgjorde henne, plockade inte upp och ihop förrän 10 minuter innan, då satte jag tryck och energi i henne som höll i sig på banan. Vi red in med en jätte bra öppning, super nöjd till andra travökningen då hon snubbla och föll i galopp några steg inget att göra något åt bara att låta det rinna av sig och hitta poäng i andra rörelser. Super nöjd med galoppen, den förvända och bytena tills slutet på galoppökningen så fick jag inte riktigt tillbaka henne och hon bytte galopp precis innan hörnet (dock ett rent byte, tjoho!) men det var inte så farligt inget som drog ner. Överlag jätte nöjd vi red ihop 66,66% vilket gav oss en fjärdeplacering och som jag sa i förra inlägget så hade jag en förtjänst för att jag är junior på en extra koeff så i laget blev det 70.00%. Tillsammans med Maria som vann Msv B och Karin som kom femma i samma klass som oss så vann vi också första omgången av div 1 Närke/dalarna/värmland vilket var jätte kul! 
 
Nu tänkte jag visa några bilder från dagen som min duktiga mamma har fotat, dom är verkligen jätte fina men tyvärr dog batteriet precis till prisutdelningen för laget men jag har film att visa vid ett annat tillfälle!
Vill säga stort tack till Pim för att du hjälpte mig under dagen du har varit en ängel och det var så kul att ha med dig!
Tack också till Anna återigen för att jag får chansen att rida och tävla din underbara häst. På vägen hem lämnade vi av Queen hemma hos sig och hon var så lycklig över att få komma ut i sommarhagen med sin kompis.
 
 


Postat av: Madeleine

Grattis vad kul!

2015-05-17 @ 08:10:58 / http://nouw.com/anderssonmadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: