Hästarnas aktivering

2015-05-15 @ 17:32:53 / Vardag
Hej på er! Jonna fick ta Rb idag eftersom dom ändå ska tävla nästa helg så stod jag på marken och skrek på henne ;) idag träna vi mot La P:1 med öppnor, slutor och enkla byten som dom gjorde jätte fint. Rb börjar hitta tillbaka mer och mer till gamla formen och det är tack vare Jonnas grymma jobb som hon lagt ner på honom när jag själv inte hade motivationen, så jag är väldigt tacksam för det!
 
Efter ridpasset så tog jag in Queen och gjorde iordningn henne och så tog vi en skrittur tillsammans med Jonna och Rb, medveten om att det kan vara vår sista ihop vilket kändes väldigt tråkigt då vi har jäkligt kul på våra uteritter. Vi skritta iallafall bort till stenbrottet och så fick hästarna plaska lite och så skrittade vi tillbaka hem igen, mysfaktor! Queen gick ner till magen sen sa jag stopp hehe.
 
Nu fortsätter förberedelserna och packningen inför helgen sen ska bara hästarna nattas å så tar jag kväll ihop med Micke!
 
tog några bilder på Rb och Jonna idag, men mitt batteri är helt åt skogen, den ladda ur på 5 minuter från fullt till tomt så jag blir helt galen!
 


Postat av: Jonna 💗

Åå världens bästa RB 😍😚

2015-05-17 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: