Inte lika uppgiven längre

2015-05-26 @ 17:59:00 / Queen P
Ni fick ju ta del av en väldigt ledsen och uppgiven Evelinn för några dar sen. Det är nog det som är tjusningen med min blogg för jag är så himla öppen och ärlig, skriver precis som jag känner för stunden och kan vara väldigt personlig, min blogg är liksom äkta och då var det självklart för mig att skriva så som jag kände inför sommaren och Queen och hela den karusellen.
 
Nu är jag inte lika uppgiven längre, det känns som att det kommer lösa sig jag vet att jag har världens bästa uppbackning från familj och mina nära, folk som tror på oss och som vill hjälpa oss. Känns så skönt! Jag har också världens bästa hästägare som är så förstående och hjälpsam, vi är ett bra team och jag tror verkligen att vi kommer få sommaren att fungera. Så det känns skönt att allt känns bra igen. 

Det enda som fortfarande är lite osäkert det är det här med tävlingarna, vi får se hur vi gör helt enkelt med det. Hoppas vi lyckas komma iväg på några iallafall.
 
När jag sålt Rb så ska jag ta en intensivkurs och fixa körkortet så kommer det bli mycket enklare allting!


Älskade Queen jag kommer göra allt för dig!♥


Postat av: Julia Forsbacka

Skönt att det löst sig :)

2015-05-27 @ 18:19:46 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: