Rb är tillsalu

2015-05-04 @ 18:41:00 / Vardag
Nu har vi lagt ut annons på vår finaste ägodel. Det sägs att man inte kan köpa lycka men köper man Rb då köper man sig lycklig. Känns såklart väldigt väldigt tråkigt, jag har ju haft han i fem år, utbildat honom och sett utveckligen han gjort. Men nu är det dags att någon annan tar vid där vi avslutade. 
 
Dela gärna annonsen och tipsa era vänner, det är väldigt viktigt för oss att han hamnar hos rätt familj!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=889231

Kommentera det bästa minnet ni har av oss så kanske jag kan bli lite gladare...



Postat av: Telma

Vinsten i LA:P1! Kommer ihåg hur glad du var och ni var så fina tsm. Blev själv så himla glad när jag såg det!

Svar: ååhh<3<3
Evelinn Åkerman

2015-05-04 @ 20:05:18 / http://nouw.com/telmasopot
Postat av: Stina

Måste väl säga en utav de "längre" ridturer vi tagit tillsammans, Chimal tycker ALLTID det är sjukt kul att få sällskap av dig och RB. Och jag med så klart!:)

Svar: åh jaa!
Evelinn Åkerman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: