Tar kväll

2015-05-13 @ 21:44:03 / Vardag
Hej hörni! Ni har inte hört ett ord från mig på hela dagen så jag tänkte kika in och bara säga att jag lever. Idag har jag och Jonna ridit ut ihop och konditionstränat Rb och Queen på galoppbanan, det var jätte härligt och trevligt som vanligt när man rider med Jonna. Rb såg dessuom jätte (!) fin ut, det bådar gott inför helgens provridningar, efter vi varit i mitt stall åkte vi vidare till Jonnas stall och så åkte vi till ridhuset med hennes unghäst och så fick jag testa rida den lite, det var kontrast mot det jag är van vid att rida men kul såklart att testa andra. 
Nu är jag själv hemma hos Micke medan han är på fest, förhoppningsvis trillar han in här genom dörren inom några timmar så jag tänkte bara bädda ner mig i sängen med några filmer och vänta på honom. 
Imorgon ska jag försöka uppdatera er bättre jag lovar men ikväll vill jag bara ta en kväll lite ledigt, hoppas det är okej så hörs vi imorgon!
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: