Tävlingsmorgon

2015-05-02 @ 08:01:10 / Vardag
Godmorgon. Idag mår jag tyvärr inte bättre, är fortfarande dunderförkyld men jag har lyckats bota lite smärta med tabletter. Lär få gå på det hela helgen sen får jag vila mig nästa vecka.

Sitter just nu i sadelkammaren och fördriver tiden, jag tror faktiskt att jag är klar med allt nu. Väntar på att klockan ska slå halv nio så ska jag börja göra iordning rb för tävling. Idag rider alltså Jonna och Rb i Gyttorp med div 3, kommer nu ihåg hur nervös jag var sist? Nu känner jag faktiskt inte av någon nervositet alls! Men det kommer säkert förändras haha... 

Direkt efter tävlingen när vi kommit hem så åker mamma och jag vidare till Markebäck med Queen i släpet! Det ska bli jätte kul! 
Kommer försöka uppdatera er under helgen med inlägg och lite bilder.


Snygg-rb igår! 


Postat av: Anna M

Var rädd om dig!

Svar: <3
Evelinn Åkerman

2015-05-02 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: