Torsdag

2015-05-14 @ 12:49:55 / Vardag
Hej på er, jag har precis vaknat från en lång sovmorgon. Följer just nu mina vänner på Dyltabruks lokala dressyrtävling, vi ska ju dit på lördag och rida div 1 och det ser jag väldigt mycket fram emot. Längtar dock inte tills efter tävlingen fördå ska vi köra hem Queen till sig, det ska bli jätte tråkigt för vi har haft en sån bra tid ihop och jag tycker om henne mer än någonsin! Men hon ska få ett par dagar ledigt tycker jag efter dessa intensiva 3 veckor, finaste tjejen.
 
Idag ska jag träna dressyr med Queen som ett sista genrep inför lördag, vi ska genomföra ett bra lösgörande pass och sen sista minutrarna tar jag upp henne i formen och kör igenom några skolor och enkla byten inför tävlingsstarten, dom satt ju jätte fint på senaste träningen men jag vill bara känna igenom dom lite.
På fredag står en mysig skrittur på schemat och sen ska vi nog vara redo för vår tävlingsstart! Startar kl 13.36, går ut som nr 1 i laget och sen är det en till i Msv C:2 och den sista rider Msv B:4 och eftersom jag är junior så har jag en extra förtjänst och jag kommer få en extra koeff på 1,05 (tror jag) vilket känns bra! Hoppas hoppas vi kan komma över våra tidigare resultat och slå 66%.
Jag kommer ha med mig min vän och hästskötare Pim så det ska bli jätte kul att få spendera dagen ihop med henne. Såg precis att hon placera sig i båda klasserna idag i Dylta, stort grattis! Grattis också till Elin och Ingrid som placera sig i samma klass, så roligt!
Nu blir man bara ännu mer taggad på tävling
 
 


Postat av: Josephine

fantastiskt fin häst! och vad duktig du verkar vara. hoppas du får en fin dag, kram på dig :)

2015-05-14 @ 13:49:53 / http://nouw.com/josephinegull
Postat av: Hej ska du jobba på brolötens ridläger i sommar?och i så fall vilket ?

Ndk

2015-05-16 @ 11:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: