Tröttare än tröttast

2015-05-22 @ 08:30:18 / Vardag
Godmorgon på er, jag satt uppe till sent igår med ipaden och plugga dryckeskunskap.. Efter att jag hade ridit... Och efter att jag hade hejat fram Måns till en finalplats.. Ja plugg kommer typ alltid sist på min att göra lista och då får jag ta den smällen idag när jag vaknar och är dödstrött. Tagga 12 timmar i skolan nu då, varav 4 är vanligt skolarbete och resten köksjobb, sen får jag ta kväll och helg men just nu i skrivande stund känns det ganska långt borta.. Men jag ska försöka hålla ut!

Jaha i helgen är det ju tävling för Jonna och Rbs del som rids på hemmaplan, det är sista kvalet till agria pony trophy och finalen i div 3. Dock så har dom redan kvalat till stora agria finalen med två rundor på 69 och 72% och dom ska inte heller rida laget den här gången utan vi är mest med för skojs skull! Någon som ska rida laget däremot är duktiga Agnes och min förra ponny Acrobat, det ska bli jätte kul att se deras ritt och få hälsa på finaste ponnyn igen. Hoppas han och Rb får chans att hälsa på varandra också, undrar om de känner igen varandra då? 



Sist jag och Rb tävla på wittvång, hoppas vi har mer tur med värdet den här gången hehe


Postat av: M

Hur har det gått med försäljningen på Rb? Du hade la någon som provred för ett tag sedan?

2015-05-22 @ 12:25:40 / http://dromhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: